20070202

人民代表

6 則留言:

渣估 說...

六果兄:

難得糊塗心通識加腦裝備
得閑同你鍊下達文西密碼

zz............. 說...

幾時又有新屌屌呢?我地好餓呀!!!

匿名 說...

正契弟...都不如...算吧

匿名 說...

我很喜歡你的文章哦, 我可否將它放到一些 newsgroups 上, 好讓大家分享一下哦!我尊重版權, 所以在此通知你,因為這是你的經歷!Your Best Friend!! DONT DELETE MY COMMENTS!!!! THANKS!

觀。鳥。家。。果仔 說...

sure. up to u.

zz............. 說...

亞果,你去左邊呀???
又話寫ifc既?我仲等梗呀....